چرا لیتیوم زئولیت برای استفاده در اکسیژن ساز انتخاب بهتری است؟

جهت خرید، اجاره و تعمیر دستگاه اکسیژن‌ساز در استان چهارمحال و بختیاری میتوانید هم اکنون با کارشناس شرکت تماس حاصل فرمایید، کارشناسان شرکت به صوت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سولات شما عزیزان می‌باشند.

شماره تماس

09139844100

 

برای پاسخ به این پرسش، در درجه‌ی اول، بهتر است بدانیم لیتیوم زئولیت چیست؟

غربالگر مولکولی لیتیوم یا همان لیتیوم زئولیت، نوعی کریستال آلومینیک سیلیکون لیتیوم نوع X است که ساختار نسبتاً پایداری دارد. این نوع غربالگرهای مولکولی، دارای ظرفیت جذب نیتروژن ورضریب جداسازی نیتروژن و اکسیژن بالا هستند و میتوانند نیتروژن موجود در هوای محیط را با سرعت بالایی جذب و دفع نمایند.

لیتیوم زئولیت را می توان در صنعت فولاد، متالورژی غیر آهنی، مواد شیمیایی، حفاظت از محیط زیست، تولید کاغذ، صنایع آبزی پروری، مراقبت های بهداشتی، و در اکسیژن سازهای بیمارستانی و خانگی مورد استفاده قرار داد.

تفاوت لیتیوم زئولیت و زئولیت‌های استاندارد نوع 13X و 5A

از نظر نوع زيولیت، در بازار دو نوع اکسیژن ساز عرضه میگردد. اکسیژن سازهایی که در آن ها از پودر سدیم زئولیت استفاده شده و نوع دیگر که از پودر لیتیوم زئولیت استفاده شده است.

گرچه سدیم زئولیت به راحتی برای کاربردهای مختلف دارویی استفاده می شود، مطالعات نشان داده اند که لیتیوم زئولیت توانایی تغلیظ نمودن اکسیژن بالاتری نسبت به سدیم زئولیت دارد.

از نظر تکنیکال، هنگامی که کاتیون Na+ در سدیم زئولیت جای خود را به کاتیون Li+ میدهد، فیلتر تولید شده فعل و انفعالات بیشتری با مولکول های نیتروژن خواهد داشت و ایت موضوع به معنی بهره وری و غلظت اکسیژن بیشتر (3±93%) در دمای محیط در اکسیژن سازهای قابل حمل است.

 

 

جهت اجاره دستگاه اکسیژن ساز در شهرستان محل سکونت میتوانید بر روی نام شهرستان کلیک بفرمایید:

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.