میکروسکوپ بیولوژی دو چشمی مدل KE20

 

KE20 1 میکروسکوپ بیولوژی دو چشمی مدل KE20

میکروسکوپ آزمایشگاهی – میکروسکوپ ۱۶۰۰ برابر مدل Ke-20 در رده میکروسکوپهای نیمه حرفه ای بوده و با بزرگنمایی حداکثری ۱۶۰۰ برابر و با دارا بودن عدسی های چشمی ۱۶X و ۱۰X برای آزمایشگاه شخصی و پروژه های دانشجویی و تحقیقاتی مناسب میباشد.

میکروسکوپ ۱۶۰۰ برابر مدل Ke-20 دارای منبع نور عبوری ال ایی دی (LED) از پائین با قابلیت تنظیم میزان روشنایی میباشد. همچنین این میکروسکوپ دارای باتری داخلی بوده که بمحض اتصال به برق شهری شارژ شده و بسته به شدت میزان نور تنظیم شده میتواند تا ساعتی بدون برق شهر و با استفاده از باتری داخلی لامپ خود را روشن نگه دارد که در مواردی که دسترسی به برق شهری سخت باشد و یا ایمنی مد نظر والدین محترم باشد ، میتواند نقطه قوت این میکروسکوپ تلقی شود همچنین این میکروسکوپ مجهز به دیافراگم عبور نور تعبیه شده در زیر صفحه استیج میباشد که میتوان به کمک آن پهنای تابش نور را هم کنترل نمود.

 

یکی از مشکلات رایج خرابی در میکروسکوپ ها سوختن لامپ های هالوٰژنی، لامپ LED و یا برد تغذیه لامپ میباشد،

بعضی تجهیزات نظیر میکروسکوپ نوری فلورسانس، که از لامپ‌های خاص استفاده می‌کنند (نور جیوه یا گزنون) نیاز به نصب و کالیبراسیون دارند که هر چند ساده است، ولی باید مطابق با توصیه‌های سازنده انجام پذیرد.

توصیه میشود در صورت تعمیر بردهای تغذیه و یا تعویض LED در سایر میکروسکوپ ها، مجددا عملیات کالیبراسیون انجام پذیرد.

ke20 3 میکروسکوپ بیولوژی دو چشمی مدل KE20

با انجام این کار خطاهای پیش بینی نشده که ممکن است روی کیفیت روشنایی تأثیر بگذارند، حذف می‌شوند. توجه به این نکته که بعضی از میکروسکوپ‌ها از مبدل‌های داخلی یا خارجی و سیستم‌های تنظیم ولتاژ استفاده می‌کنند ضروری است.

توصیه میشود از قرار دادن طولانی مدت میکروسکوپ در محیط های مرطوب خودداری نمایید.

ke20 2 میکروسکوپ بیولوژی دو چشمی مدل KE20

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.