تعمیر فشارسنج دیجیتالی گلامور Glamor TB987

فشارسنج دیجیتالی گلامور TB987 مناسب برای سنجش فشار خون به صورت اتوماتیک از طریق بازو می باشد. طول گلامور 23 سانتیمتر، عرض آن 18 سانتیمتر و ارتفاع 8 سانتیمتر، همچنین وزن فشار سنج 800 گرم می باشد که از نظر ابعاد و وزن برای یک فشارسنج قابل قبول می باشد. فشار سنج گلامور تنها با فشردن دکمه پاور شروع به اندازه گیری فشار خون و ضربان قلب می کند. در کمتر از یک دقیقه نتیجه را اعلام می کند. یکی از نکات مهم این محصول کم صدا بودن آن هنگام سنجش فشار خون می باشد.

در پایین دستگاه 3 دکمه قرار دارد، دکمه وسط برای روشن و خاموش کردن دستگاه استفاده می شود، دکمه سمت راست دکمه (S) مربوط به تنظیمات دستگاه می باشد و سمت چپ دکمه (M) مموری می باشد که اطلاعات ذخیره شده را با تاریخ و ساعت نشان می دهد. یک طرف دستگاه محل اتصال کاف و طرف دیگر محل اتصال آدابتور برای استفاده از برق به طور مستقیم می باشد.

 

ویژگی های فشارسنج دیجیتالی گلامور TB987:

فشار سنج گلامور یک صفحه نمایش بزرگ دارد که از طریق آن می‌تواند میزان ضربان قلب را نمایش دهد. این محصول دارای یک کاف پارچه ای برای دور بازو 22 الی 32 سانتیمتر و یک کاف فنری برای دور بازو 22 الی 42 سانتیمتر می باشد. برای اندازه‌گیری فشار خون باید کاف (بازوبند پارچه ای یا فنری) مربوط به TMB987 را روی بازو بسته و پس از روشن کردن دستگاه بازوبند پر از هوا شده و رگ‌ها را منقبض می‌کند. باید توجه داشت هنگام بستن، شلنگ بازوبند به سمت پایین و روی نبض قرار بگیرد.

فشارسنج دیجیتالی گلامور TB987

میزان فشار خون به‌ صورت خودکار اندازه‌گیری شده و روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. این دستگاه 60 جایگاه حافظه دارد که فشار خون مربوط به کاربر با تاریخ و ساعت را در خود ذخیره می‌کند. قابلیت خاموشی خودکار از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه است که TMB987 را پس از استفاده به‌ صورت خودکار خاموش می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به هشدار خطای محاسباتی و منبع تغذیه‌ی برق و باتری اشاره کرد.

 

مشخصات:

  • خاموشی خودکار که پس از استفاده خود به خود خاموش می شود
  • دارا بودن هشدار خطای محاسباتی
  • عملکرد دستگاه توسط منبع تغذیه برق و 4 عدد باتری
  • دارای صفحه نمایش بزرگ و با زمینه سفید
  • نمایش ضربان قلب نامنظم
  • دارای نمایشگر تاریخ و ساعت

علل رایج خرابی فشارسنج دیجیتالی گلامور Glamor TB987:

  • تعمیر پمپ موتور فشارسنج
  • تعمیر سنسور فشارسنج خون
  • تعمیر برد الکترونیکی فشار سنج
  • تعمیر صفحه نمایشگر فشارسنج دیجیتال

ecacc7 تعمیر فشارسنج دیجیتالی گلامور Glamor TB987

 

نویان طب آماده انجام کلیه‌ی خدمات تعمیر و سرویس انواع دستگاه‌های فشارسنج در سراسر کشور به صورت حضوری یا ارسال پستی/باربری می‌باشد.

میتوانید در تمام ساعات شبانه روز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

شماره‌ی تماس

09139844100

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.